2014/05/15

Вперше до гінеколога

Я доросла жінка, мама трьох дітей. Звичайно, до сьогодні я відвідувала гінеколога багато разів, а вперше потрапила до жіночого лікаря досить давно. Проте у мене підростають дві доньки, старшій із них скоро виповниться вісім. І от я стала розмірковувати: коли ж слід познайомити свою дівчинку з лікарем-гінекологом? Згадуючи свою юність, можу сказати, що серед моїх подруг вважалося доцільним іти до гінеколога після першого інтимного досвіду. І деякі таки відвідували. Але багато наважувалося на перший візити значно пізніше, вважаючи, що їх здоров'ю нічого не загрожує. Дівчаток, які без будь-яких скарг на здоров’я відвідували гінеколога до початку статевого життя, чи тих, яких до жіночого лікаря привела мама ще в юному віці, я не знаю. Сама я теж належу до жінок, які потрапили в кабінет гінеколога після 18 років.

Чи варто мені було іти до жіночого лікаря раніше? І що порадити власним донькам?
Передусім батьки повинні стежити за розвитком своїх дітей, знати коли та які зміни відбуваються в їхньому організмі й чи відповідають вони віковим нормам. Саме батьки привчають дітей не нехтувати своїм здоров’ям, а тому повинні готувати їх до дорослого життя. Загалом перша менструація у дівчаток починається в 10–15 років, і мама – це та людина, яка першою, задовго до досягнення цього віку, повина розказувати доньці про те, як буде змінюватися її тіло, що ці зміни природні та їх не потрібно боятися.За умови відсутності медичних показів, вперше відвідувати гінеколога рекомендують у віці 13–15 років. Для більшості підлітків перший візит передбачає бесіду та зовнішній огляд статевих органів. Зазвичай повний гінекологічний огляд проводять після початку статевого життя.

Проте, якщо у дівчинки спостерігаються дуже болючі менструації, кровотечі, аномальні вагінальні виділення, необхідно зробити огляд внутрішніх статевих органів.

У будь-якому випадку дівчинку потрібно підготувати до зустрічі з лікарем. Поясніть, що це необхідно для підтримання в нормі її здоров'я, так само, як і відвідування інших спеціалістів.
Мотивуйте ваш візит до гінеколога тим, що лікар зможе дати достовірні і конфіденційні відповіді на будь-які її запитання стосовно:
  • менструації;
  • змін тіла та статевого життя;
  • захворювань, які передаються статевим шляхом;
  • запобігання небажаної вагітності.
І, звичайно, дівчатам, які скаржаться на порушення циклу, болючі місячні чи інші проблеми, лікар зможе порадити лікування.Перед візитом спробуйте обговорити те, що відбувається в кабінеті лікаря, поясніть доньці, які запитання можуть їй поставити, як відбувається огляд, підтримайте її морально. Звичайно, я б радила відвідати лікаря, якому ви довіряєте, тактовного спеціаліста, який зможе налагодити психологічний контакт і увійти в довіру до юної пацієнтки.

Дуже важливо пояснити, що візити до лікаря-гінеколога повинні стати регулярними, і не лише тоді, коли виникають скарги, але і для профілактики.

На мою думку, перший візит до гінеколога визначить ставлення юної жінки до цієї процедури в майбутньому, а значить, певною мірою, буде впливати на її репродуктивне здоров'я. Зробіть все для того, щоб перше знайомство вашої доньки з лікарем гінекологом пройшло для неї з максимальним психологічним комфортом, і підтримкою та розумінням з вашого боку.


Записатись на прийом Ви можете за телефонами:
(032) 295-4-000
(067) 295-4-000
(095) 295-4-000
або  електронною формою
Більше інформації про МЦ Св.Параскеви:
www.medcenter.lviv.ua

0 коментарі :

Дописати коментар