2014/07/16

Навіщо це мені?

Продовжуючи тему ендоскопічного обстеження кишківника (колоноскопії), хочу відповісти на запитання, котре Ви доволі часто задаєте.
Для чого мені робити колоноскопію? В мене все гаразд, мене не турбує кишківник?
Справді, більшість із Вас звертається для проведення колоноскопії або при скеруванні лікаря, або при пошуку причини різних симптомів. Це логічно і правильно. Я захворів, мене щось турбує - я хочу знати причину, хочу цього позбутись. Такий принцип працює, і на перший погляд є обґрунтованим і правильним. Проте, є кілька але….
   1. Прихована загроза. Наприклад поліпи певної будови дуже часто перероджуються в злоякісні захворювання (рак), але вони ніяк себе не проявляють. Вас нічого не турбує, а вони можуть бути, рости і перебудовуватись. Плоскі зміни будови слизової оболонки, які ще частіше перероджуються,  можуть досягати розмірів 5-10 см і ніяк себе не проявляти. Саме тому, у переважній більшості випадків у практиці, такі хвороби діагностуються просто випадково при обстеженні кишківника з іншого приводу.
        


    2. Спадкова схильність. Науково доведено, що хвороби кишківника, які передують раку, в багатьох випадках розвиваються через успадковану схильність до таких змін слизової оболонки. Чи багато з Вас може з упевненістю сказати, що знає, чим хворіли Ваші дідусі і бабусі?

    3. Спосіб харчування. Дуже тісно пов’язаний із змінами способу життя. Чи правильно Ви харчуєтесь? Чи вживаєте достатню кількість клітковини і води? Чи можете бути певними, що постійно споживаєте якісну і корисну їжу? Коли я думаю над цими запитаннями, часто приходжу до висновку, що моя відповідь - ні.
   
Саме тому раджу брати приклад з суспільства, яке на практиці довело переваги профілактики і запобігання над важкою бородьбою із страшними захворюваннями.

У Японії перша колоноскопія є обов’язковою у віці 45 років, тому, якщо Вам 40 чи 45 років, настійливо рекомендую пройти колоносокпію. Наступна періодичність оглядів буде визначаєтися виходячи з результатів першого обстеження.

   Багатьох із Вас не дивує необхідність здійснити техобслуговування власного авто після певної цифри на спідометрі. Але ж машина справна, вона їздить, навіщо? Ну як навіщо, якщо я цього не зроблю, мій улюблений автомобіль зламається і мене чекає дорогий ремонт. А так, заміню необхідні фільтри, мастила, перевірю системи безпеки і знову впевнено вперед, експлуатую свого залізного коня.

Даруйте за грубе порівняння, але наше здоров’я це теж певного роду ресурс, який ми витрачаємо протягом життя. Однак, на відміну від двигуна, воно має дуже гарну властивість - відновлюватись, якщо Ви допоможете йому.

Допомагайте своєму організмові відновлюватись і будьте здорові.


Записатись на прийом Ви можете за телефонами:
(032) 295-4-000
(067) 295-4-000
(095) 295-4-000
або  електронною формою
Більше інформації про МЦ Св.Параскеви:
www.medcenter.lviv.ua
    


0 коментарі :

Дописати коментар